
Pražská energetika (PRE) otevřela nově zmodernizované zákaznické centrum v Jungmannově ulici v Praze.
Pražská energetika (PRE) otevřela nově zmodernizované zákaznické centrum v Jungmannově ulici v Praze. Oficiálního otevření se ve středu 17. září zúčastnil i primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda. Generální ředitel PRE Pavel Elis při této příležitosti uvedl, že firma plánuje také rekonstrukci své druhé pobočky pro zákazníky ve Vladimírově ulici v Nuslích.
„Víme, že řada našich zákazníků stále preferuje osobní kontakt, a proto je pro nás důležité, aby se u nás cítili dobře,“ řekl generální ředitel PRE Pavel Elis.
„Pobočka v centru Prahy prošla velkou proměnou – od zelené stěny s automatickým zavlažováním přes výměnu vzduchotechniky až po moderní osvětlení a mediální stěnu,“ doplnil.
Rekonstrukce zákaznického centra vyšla na více než 30 milionů korun a trvala jeden rok. Podařilo se ji realizovat bez nutnosti uzavřít pobočku, která tak pro zákazníky zůstala v omezeném režimu částečně otevřena i během rekonstrukce.
Primátor Prahy při prezentaci nových prostor ocenil světlé, klimatizované a příjemné prostředí zákaznického centra, ale i dlouhodobou činnost PRE na území Prahy – ať už jde o spolehlivou distribuci elektrické energie nebo férové ceny pro zákazníky. Ty navíc od listopadu znovu výrazně zlevní.
„PRE je pro Prahu dlouhodobě spolehlivým partnerem. Modernizované zákaznické centrum ukazuje, že i v době digitalizace má osobní, rychlá a srozumitelná péče o zákazníky velký smysl. O to víc oceňuji, že se zároveň daří držet a dále snižovat ceny energií pro domácnosti i podnikatele. Stabilní a dostupná energie je základ fungujícího města a kvality života Pražanů. A jsem rád, že k tomu PRE viditelně přispívá,“ uvedl primátor Bohuslav Svoboda.
„Od 1. listopadu zlevňujeme dodávky elektřiny až o 10 % a plynu až o 8 %. Tento pokles se dotkne všech stávajících zákazníků bez fixace ceny,“ připomněl obchodní ředitel Pražské energetiky Alexander Sloboda a dodal, že všichni tito zákazníci navíc dostanou bonus ve výši 600 korun, který se jim odečte z nejbližšího vyúčtování elektřiny či plynu.
Roční úspora pro typického zákazníka Pražské energetiky, který elektřinou neohřívá vodu a netopí, tak bude činit průměrně přibližně 600 korun. Zákazníci s bojlerem ušetří v průměru za rok kolem 1200 Kč včetně DPH, ještě víc pak ti, kteří elektřinu používají k topení, typicky přímotopy nebo tepelnými čerpadly.
Modernizace čeká také „Vladimírku“
PRE provozuje dvě kontaktní zákaznická místa, jedno v Jungmannově ulici v centru Prahy a druhé v ulici Vladimírova v Praze 4. I tuto pobočku čeká v brzké době modernizace.
„V tuto chvíli máme vypracované architektonické návrhy a rekonstrukci zahájíme už v prvním čtvrtletí příštího roku. Půjde o kompletní modernizaci, která si s ohledem na menší prostory bohužel vyžádá dočasné uzavření pobočky,“ upřesnil Elis.
Jen v roce 2024 obě pobočky obsloužily přibližně 150 tisíc zákazníků. Dalších 140 tisíc požadavků vyřídili zaměstnanci poboček přes e-mail či webový portál, celkem se tedy jednalo o téměř 290 tisíc úspěšně vyřízených požadavků. (sfr)